.

1kommentarer

Det var sommar och jag skulle ta studenten, allt var möjligt, Melisa och jag tog bilen till sjön och badade och fikade och sprang omkring i skogen och jag  försvann mellan ormburkarna för att jag är så kort, och jag hade ny klänning. Precis så som en perfekt sommardag ska va. 
Jag var med min bästa vän och vi cyklade och cyklade på vägar jag aldrig åkt på tidigare. Han köpte godis som jag snodde och vi dansade precis som vanligt och livet var som det skulle. Vi hann hem till honom precis innan himlen öppnade sig och där rökte vi på balkongen och filosoferade tills natten kom. 
Jag åkte på road trip till Karlstad av alla ställen, med min familj och bodde på hotell. Det var jättemysigt och jag minns att moster och farbror dansade vals hela natten lång och det var runt midsommar och jag gjorde en krans av blommor som pappa fick ta över för det kliade i huvudet när jag hade den. Pappa är flintis och väldigt söt med blomkrans. Jag drack öl och alla förutom jag och mamma badade i poolen och sen var det var någon som fes i vårt hotellrum. 

Saknar precis allt som inte är nu. Jag hade allt. Jag visste det då och jag vet det nu, jag var så lycklig och tacksam, så vill jag känna igen. Insåg jag inte att jag höll på att förlora allt? Var är allt nu? 

1 kommentarer

Anonym

04 Apr 2014 06:28

Tar en paus bara... "allt" finns kvar därute och du kommer upptäcka det på nytt. Älskade finaste ♡

Kommentera

Publiceras ej