Bada

0kommentarer

Ibland så hatar jag att vara jag. Detta var en sådan dag, en äcklig dag. Fast det är ändå så jävla kul och häftigt att vara jag att man får stå ut med skiten! Haha. Jaa, guuud... Och sen hör man några som vill vara jag, TÄNK OM!!!

Bläblä, jag orkar inte tänka på vad jag skriver heller för jag somnar om sisådär, typ, tre sekunder....

Nej jag somnade tydligen inte så jag skriver lite till...
Var och badade idag med bästisSiri:D Det var kul, det mesta iaf, Siri är bäst<3.
Kan säga så mycket att jag kommer ju få marddrömmar i en vecka av speciella små händelser. En upplevelse utan dess like, nej jag skoja men skitfan bedrövligt är det..
+att mina naglar gick sönder av att bada i fyra timmar, så nu måste jag laga dem:/

Nu sover jag....// Jullangullanpullan♥

Kommentera

Publiceras ej