Det bubblar

0kommentarer

I förrgår/igår gjorde jag det ytterligare än gång.
Jag är personen som tar hål på alla bubblor, alla vackra, söta, osyldiga & obeskrivbart fantastiska bubblor.Jag är den, som om någon står & blåser kommer jag & fullständigt mosar bubblen. Det är inte den jag vill vara, det hoppas jag att du/alla förstår. Jag vet verkligen inte vad det är för fel på mig, vad jag håller på med. Motverkar min egen chans till lycka...?
Tack till dig<3, du som är så smart så att du räddar både mig & dig. Min prins, det är du. ..



 image32image33
Igår var vi ledare på gympan. Sen på kvällen köpte vi pizza & hyrde film:') Viktor var med då också. Vi lyssnade på världsbästa Thomas Dileva & frågade Oraklet. Kulkulkul var det:'D<3
Siri sov över, så idag har vi varit i viken mestadels. Gått runt & varit söta med såpblåsbubblor & min gröna studsboll. Det är kärlek ♥

Där någonstans emellan var jag & klippte mig också.
Jag satt där i frisyrstolen. Funderade & åter funderade. Skulle jag göra något drastiskt?
Jaa, utan att ens ha tänkt tanken nästan, bestämmer jag mig....
Så nu har jag gått från spikrakt - krulljull - hemlis:D på mindre än ett halvår. Stolt.
Ingen i min familj trodde nog egentligen att jag var så modig, kul att jag lyckades chocka dem!
Men ska erkänna att det var svårt. Siri fick hålla mig i handen & ibland var jag närapå medvetslös;)

HJÄRTA
// Jullgull

Kommentera

Publiceras ej