En liiten hemlis

0kommentarer

Hej.
Allt är plötsligt lika klart som korvspad.
Idag börjades dagen med att jag läste lite bok, sen när jag tröttnat på det gick jag ner & bakade scones. Som blev väldigt uppskattat=)
Sen så solade jag lite & fick några fräken, fast att det ser bara ut som jag är skitig nu...-.-
Sen så hände massa och förut var jag på musikalträning! +att jag kan berätta en liten hemlis, som ni får lova att inte berätta vidare till någon liten jänta som har rött hår, många fräknar, bor på Kyrkogatan, är längre än mig och heter Siri. Har ni lovat? Okay bra, då säger jag. Viktor & jag var så busiga efter musikalen så vi visste att ingen var hemma hos Siri så vi smet in på hennes tomt och hoppade på hennes studsmatta!:O Nu har ni lovat att inget säga:) vi lånade den ju bara i några minuter liksom. Men herreguud kan ändå inte fatta det, det är ju nästan kriminellt. Bra att hon inget får veta iaf!:D Haha.

image31
Såhär lessen kan en Julia Karlsson bli om hon är liten & just har byggt ett korthus som precis rasat. Såhär lessen kan en Julia Karlsson bli nu också om.....


Ta hand om varandra
// J

Kommentera

Publiceras ej