Gungor är de roligaste jag vet

0kommentarer

Just nu vill ja gunga! Gunga & sjunga med Siri! Nere på viken och med en godispåse i handen. Men jag har ont överallt, och det är sent och Siri ska bort imorgon så jag har inte ens frågat:( det får vi göra annan dag. För jag vet att S också älskar att gunga. Det är liksom världens bästa uppfinning. Någon som vet vilket geni det är som uppfann?:D Har alltid undrat det.

Längtar efter Dig med stort D också. Underbarast, men jag är tyyp inte värd dig. Stort Hjärta på dig iaf!
Hoppas Maria blir frisk, söt och snäll ska inte vara sjuk. Fy skäms:*
Viktor befinner sig hemma hos sig och är full, han blev full på en coca cola. Han är söt pojken.
Evs vet jag inte var hon är, har inte pratat med henne på år och dar. Men hon är fantastisk också så tyckte hon var värd en rad här. Jag saknar henne.
Linnéa&Anna kom jag och tänka på nu, när jag nämnde ordet sakna. För det är vad jag gör med dem. Och det hemska är att snart kommer vi inte synas alls. För då slutar de nian:( Ensamt det blir då.
Siri går inte beskriva med ord. Hon är mer än jord&vatten.

// Duvet, Julia

Kommentera

Publiceras ej