Jag blir äcklad

1kommentarer

Idag följde Nora med till skolan. Det var kul, hon är häftig. ♥
Sen när vi slutade för dagen skulle jag springa och spela gitarr. Och glömde totalt bort att vi inte skulle ses mer förrens nästa gång hon kommer hem till Valdemarsvik. Så jag fick inte en avskedskram! :(
Menmen, Vi syns väl snart?!! Får ta och hälsa på henne i Gbg, eller vad säger ni V&S?:D

Iaf, så som ni ser på rubriken. Jag blir äcklad av saker. Saker som tillhör människosläktet. Det är ju så man får skämmas för sin egen art! Usch. Men det är väl bara att fortsätta sin egen väg och låtsas vara glad. & gömma sin nedslagenhet. För man blir lite ledsen.

Kärlek till er alla som är bra, fortsätt vara bra för det är ni bra på.♥


- till mig. Minst 5. Det är ju typiskt, onödigt och tråkigt. Jag som var duktig ett tag. Men måste ta tag i det. Vill verkligen inte bli som hon på steppen:S

Fånga dagen// Juliateddy som gillar Dig.

1 kommentarer

Nora

15 Apr 2008 20:56

Hihi, tack du är häftigare! Ja ni får komma hit snart så får du en kram, den 26 april öppnar Liseberg! snart så får vi gå dit allihopa! jippie, PUSS

Kommentera

Publiceras ej