Kär vän på återseende

2kommentarer

Hej. Just nu befinner sig den söta & snälla Nora i Valdemarsvik, hos Siri. Det är kul men det var länge sedan sist:( Får komma lite oftare:)
Vi har sovit hos Siri nu, från igår till idag. Vi sov vid typ halv 4 och jag vaknade vid 20 över 8. Jag är trött.
Igår såg vi på film/tv, bl.a. Pochahontas som är en av de bästa disney-filmerna. Och sen satt vi och skickade sms och pratade halva natten.

Nu är jag hemma men ska till Siri vid 1 igen.
Gänget ska samlas! ♥


Jag har just kommit på en skrämmande upptäckt.
Det enda jag tycker om på min kropp, det är mina handleder. Det känns deprimerande. Och skiter i allt nu, fan. Tillbaks med ätstörning också?

Jag gillar dig // Juliateddyelisabethkarlsson

2 kommentarer

Siri

13 Apr 2008 12:30

Jullan, vi pratade ju om detta inatt.
Det är bara onödigt att vara deppig!
Du är bäst, syns sen. Puss

anonym

14 Apr 2008 21:06

nä jag tycker inte att du ska börga med ät störningar igen. du är ju jete fin det är inte bara dina hanleder det är hela du som är fin

Kommentera

Publiceras ej