Ont överallt.

0kommentarer

Idag så var jag försenad när jag skulle till skolan (vilket inte är ovanligt) så V&S fick gå utan mig och jag fick gå genom skogen för att hinna. Hade mina lacoste-ballerina vilket visade sig vara ett väldigt lyckat skoval. 1 dm (i runda slängar) lera och gegga fick de stå ut med-.- Suck, de var riktigt fina när vi kom fram..

Fortsättning med matte prov idag också, IG I think. Hatar matte av hela mitt hjärta. Inget funkar i min nöt hjärna! & mobba mig inte för det för då blir jag ledsen i ögat , och om jag blir det så rinner mascaran, och rinner mascaran så blir jag ännu mer likare ett spöke(haha likare-spöke:'D), och blir jag likare ett spöke än vad jag redan är så blir alla rädda och dör och om alla dör, ja, vad ska då ske? Haha, jag har ont i huvudet. Men ni fattar poängen.

Efter skolan så var det lill-gympa och nedslagenhet(?) som gällde.
Ledsenheten & depressionen har lyst med sin frånvaro ett tag nu, men idag var den tillbaka. Litet tag  iaf.
Jag är så himla duktig på att förstöra just ALLT! & då känner man sig så misslyckad. Men sen kanske det klarade upp sig, ändå, hoppas.... Får försöka glömma den där skiten:D 

Älskärlek på allt & alla♥
//Jullan

Kommentera

Publiceras ej