Please, hurt me

1kommentarer

Tjingeling.
Idag har jag bråkat med min kära mor, som jag tycks göra hela tiden nu. Inte kul, hon som är så bra orkar inte med mig längre. Men vi försonades lite senare när hon gav/mutade mig med plåster. Jag älskar plåster och kan inte leva utan det. Det var jätte fina plåster jag fick, så fina att det nästan skulle varit lite värt att bränna mig lite på plattången jag för tillfället höll i. Men mor sa att det fick jag inte, så det är väl bara att vänta på att jag ska såra mig...
Btw så har jag sisådär 5 blåmärken nu, funderade på att sätta plåster på dem men de är så stora och plåstren så små att de ändå bara hade täckt hälften av blåmärket.
Såg sen att på plåstren så var det fiskar/vatten, ballonger och fjärilar (3 olika mönstren alltså.) Så då kom jag på den syper geniala iden att fisk/vatten plåstren kunde man ha nu när det blev sommar och om man blev biten av en haj i vattnet typ. Ballong-plåstren kunde man ha om man slog sig när man lekte. Och fjärilen om man slog sig ute i naturen eller utav ett djur. Jag tyckte det var smart.

Puss på att jag har världens snyggaste naglar.
Puss på Siri som är typ världsbäst.
Puss inte på att jag har svårt att bestämma mig.

♥ Jull

1 kommentarer

Siri

12 Apr 2008 21:05

Du är alltid en gång bättre än man kan säga!

Kommentera

Publiceras ej