Prao

0kommentarer

Idag var det prao-dag för alla Vammarskolans 7:e-klassare!
Jag praoa på Världsbutiken i Nkpg. Det var intressant men samtidigt trist och det segaste jag varit med om. Jag köpte 'chips' där. De var goda tyckte jag och Siri, men min familj sa: Åhh, Blä. Och: Är det något fel på dem?. Haha, jag tyckte det var kul.

Efter praon gick Siri och jag och strosade på stan! Det var kul.
Sen ringde sötmor och fråga om vi ville ha skjuts hem, det ville vi. Så vi fick skjuts. Det var kul.
Vi stannade på Willys också. Vi köpte mat och Siri tyckte vi skulle ha lite annat också. Det var ännu roligare.
Så köpte vi glass, (FÖRSTA GLASSEN PÅ ÅR 2008:D) eftersom mor bjöd köpte vi oss varsin daim!<3
Sen åkte vi hem, vi körde 'Gul bil' - jag har ont i huvet nu. Fast jag vann ändå. Har nackspärr också. Vi var kul i bilen, <3

Jag älskar Siri för hon är bäst och vi är bästisar.
Jag har ont i huvet(har inte vågat dricka så mkt idag;)) sen har jag fran-glosor tes imorrn. Inte tränat, så mkt. Och nu är det teven så .........
+att mor är bäst fast hon är sur på mig och säger allvarligt att det är något fel på mig, jag tackar.
Någon<3

Kommentera

Publiceras ej