Safari

0kommentarer

Bon soir! 
Nu kom jag nyss hem från en safaritur med daddi! Jag kom på att jag var söt då. Där sitter jag i fars snygga bil, lite hopkurad rygg, godispåsen i handen och med falkögon som bara lyser av glädje, förväntan och beundran. För det är ändå så, om ni inte fattat det, jag är bara en liten flicka. En flicka som älskar att vara ute på safari med sin papi♥
2 älgar, 3 harar och 4 rålill (rådjur). Julia goes wild.              :D


Innan safari var jag hos min mormor. Hon var sötare än vanligt, fattade ingenting nästan. Haha. Kom på att det var länge sedan vi hade spela-kort-och-lägga-korsords-dag tillsammans! Får cykla ut till henne någon dag:D

Innan jag var hos mormor var jag och Siri ledare på gympan, ensamma:D Dö kul var det. Fick bestämma över ungarna i 2 timmar! <3
Jag är gud på spagat, just so you know.

Imorgon ska vi till stan och bada, vill någon följa med?:D

Ni vet att ni älskar mig// Hon som inte är som alla andra♥

Kommentera

Publiceras ej