Salut

0kommentarer

Hej. Denna dagen började bra, försov mig till halv 7 och det var sunkigt väder ute! Blä på sånt säger jag bara.
Sen blev det lite bättre när jag mötte mina bästisar på vägen till skolan. De var på bra humör och jag rycktes med i det tror jag:D
Sen när vi hade bild blev jag SurJullKrull, igen. Förbannad på allt kan man säga. Men det gick så småningom över och jag blev HoppJullBull. Jag tycker om att hoppa!:) Man blir glad av att hoppa.
Sen har jag varit på gitarr träning. Allt gick som det skulle, inte. Vet inte vad det var med mig, huvudet var borta och händerna var någon annanstans. Haha!

Men iaf, nu sitter jag här och försöker plugga engelska, mer än 200 ord + 8 texter till fredag-.- WIE.....

Ska nog kanske typ gå och träna nu, skulle verkligen behöva det iaf. Men får se.... Blir antagligen en Jordnötsmör macka istället♥            // Jull

Kommentera

Publiceras ej