Studsbollar, nödvändiga ting

0kommentarer

Hej. Dagen började väl. Som lyckligast var!
     Franska, svenska... Mina favorit lektioner! I slutet engelska (också favvo) som var en aning kul. Våran smått knäppa lärare kommer in i klassrummet & typ det första hon gör är att sätta på en helt ohörlig låt på cd:n på högsta volym. Haha, sen så får vi lyssna på den, och den var ganska lång och sådär. Alla sitter som fån och vet inte vad de ska göra, Siri(<3) & jag asgarvar.........
     Efter skolan gick Maria, Siri & jag hem till mig. Vi dansade, eller låt mig rätta mig, skulle ha dansat. Vi käkade istället, typ. Nudlar, chokladkex och några bakelser:'D Haha fett kul var det... Sen nu på kvällen var vi på danslektion hos världens bästa danslärare Carro. + att en viss Jullpull har fixxat låten vi dansar till♥
     Studsbollar: Är kul. Man kan göra så mycket med dem. & ha trevligt, dagen är ett bevis på denna fakta.

Kommentera

Publiceras ej