Valborg, tydligen

0kommentarer

Är smått stor förbannad på min familj, eller rättare sagt föräldrar. Fy fan skulle kunna slänga ut dem genom fönstret & hoppa på dem i timmar! >.<  Skitkorv också.
Men kvällen har ändå varit rätt underbar:) Tack vare en söt pojke vars namn jag inte tänker nämna:$hiiiiiiihi
I skolan var det prov, som jag totalt glömt bort & det var i mitt icke favoriserade ämne, nämligen Fysik. Så jag antar att det kommer gå bra.... inte!!!
Såg på niornas Musik & Bild konsert med, igen. Väldigt bra. Erik är ju fööööör grym så det inte finns! Linnéa sjunger som en ängel & Anna är så söt så man inte kan sluta titta på henne:') ♥
Åh får sådan lust att bara vara med. Jag älskar att stå på scen & göra det jag tycker om. Sjunga & dansa!

Snart är det väl bäst att byta lite kläder & pallra sig ut i storstaden Vika! Ska träffa mina nära vänner Siri & Viktor. Vi ska köpa glass. Jag vet iaf en som har längtat efter det hela dagen idag, hon heter Julia.

HJÄRTA
// Juliiia

Kommentera

Publiceras ej