www.intressantajag.blogg.se<-------

0kommentarer

Hej.
Börjar med att skriva lite om gårdagen, det hände faktiskt en del intressanta saker, tro det eller ej!
Det börjades med ett hemskt 1:a april skämt. Far kom upp och sa att det snöade ute, nästintill snöstorm. Jag höll på att svimma. Inte nu igen tänkte jag. Men det var ju naturligtvis inte sant, som tur var!
Sen när gänget gick till skolan, så försökte Siri med ett litet: 'Vi får efterrätt i skolan idag!'   HAHA. Men hon lyckades iaf lura mig lite senare -.- 
Men NU gott folk. Bäst att lyssna, för ni kan aldrig gissa vad som hände igår. Vi satt vid lunchen och det började plötsligt vibrera i min ficka, det var min mobil som ringde! Jag tittade, tittade igen, vafan... Läser jag fel? Men nej! Mitt i lunchen ringer lilla Bertastjärta, alltså Bert Karlsson till mig. Snacka om häftigt. Det sorgliga i det här är att alla tror att det är ett aprilskämt. Typiskt Bert:P Ajja...


Idag har jag varit i skolan. Var på ovanligt bra humör, i början av dagen. Skönt med lite omväxling för en gångs skull;D Nee vars, men hoppas att jag inte är så mkt en pine-in-the-as!?.
Nu iaf sitter jag med miljontriljontals saker som jag måste ta tag i och göra. Men, jag har ingen ork, därmed ingen livsork... Känner att jag har väldig press på mig. Menmen.
Lite musik och chatt med vänner på msn gör susen vid dåligt humör! Man blir glad och pigg. Wiiie.

Tack Någon för bra musik, måste väl hålla med om att den var bra! Väldigt bra... Tra la la. Tack för att du försökte hjälpa mig med fysiken också. Jag vet att  jag är en dåligt elev.

Puss på allt och alla, Ni vet att ni älskar mig// Jullan♥

Kommentera

Publiceras ej