Älskade påminnelse

0kommentarer

Hey det är Jullebull som skriver.
vill bara påminna allihop om att våra längtan snart blir mättad! om sisådär 15 timmar(om jag räknat rätt med mina fingrar) så smäller det! Ett helt nytt skolår att visa vad man går för. Visst har vi sett fram mot det?♥ iaf Jag. Det ska bli spännande & jag känner mig nervös. Dels för det stora faktum att jag ska börja 8:an (jag vill vara liten alltid !) & för det lilla faktum att jag inte kan något. Haha, men jag vill gärna lära mig:D jag längtar efter nya ord att lära på franska & engelska. OCH JAG SAKNAR ALLA VÄNNER! hemskt mkt, sånt borde inte få finnas. För man borde aldrig vara utan dem.
+ att jag nu får användnig för alla fina kläder jag köpt under lovets lilla stilla gång. Jag har även kommit på anldeningen till att jag får så mkt kläder på loven. Svaret kommer här: Mor försöker muta mig, jag får kläder= jag vill jätte mkt gå i skolan & använda kläderna! för man får ju inte slösa finkläderna på lovet. På lov ska man var fri som en fågel & sval som havet. Ni fattar va? man får inte leka ner kläderna med lera! Där har ni svaret jag så noga funderat ut med mina enstaka 5 hjärnceller!

Men lugn i stormen! Jag käkar hampa, det är cool & drogfritt. Med det menar jag att jag blir smart, för så står det på förpackningen!

Hej då nu ska jag gå & äta fars goda kött-mat:) jag är inte vegeterian, inte så mkt iaf.

Igår var med Linnéa, Siri, VickeP & Linda♥
Föööööörlåt med hela mitt Hjärta

Kommentera

Publiceras ej