Love is in the hair

1kommentarer

Jaghar nu gjort ett till klipp! det har visat sig att jag är bra på att köpa saker. För igår köpte jag mig en ny frilla som är häftig & jag ÄÄÄÄÄÄÄLSKAR den! Jag älskar min frilla, har ni hört på maken? Det var inte första gången. Men iaf, allihopa andra människor, totalt ogillar den starkt. Jag menar det verkligen, alla tycker den är ful.....

men ser det ut som om jag bryr mig? Jag sticker ut, ingen har en sån frilla som jag. Förutom luggen då i sånt fall, men den tog jag bara för att jag ville göra något drastiskt. I love förändringar! Men till saken, Jag kan inte förstå hur i mitt liv man skulle vilja se ut som en annan person. Klonad?! What a smack??!!
Men har ni egentligen tänkt på hur många miljoner människor det är som har: Långt & platt(tråkigt) hår? Var du än tittar så VIPS! dycker det upp någon precis framför ögonen på dig, hela tiden. Ibland/oftast är det inte ens snyggt då det bara hänger som ett par gamla utsugna mamma-bröst!!

Jag är trött på det, kanske inte ni. Men snälla  våga gör något. Nu syftar jag inte enbart på hår, utan saker i allmänhet. Vf vågar ingen sticka ut för?

Puss på mig, Juliateddy E Karlsson. E:t står för Enbart, Enastående, Exklusiv, Eko & Eve!

(Det kanske låter lite elakt, men jag undrar vf alla sover. Visst, det är göör snyggt med platt långt hår, men lite fegt. För hur länge har inte det varit snyggt liksom? Jo sen år 11½.)

1 kommentarer

Siri

25 Aug 2008 18:34

Du har extremt snyggvehår!

Jag har platt och långt och trist...

Kommentera

Publiceras ej