STJÄRT!!

1kommentarer

VARNING: det här är ett inlägg man snarare inte vill läsa än vill. Det är tråkigt helt enkelt, & inte glatt. & jag skulle rekommendera er att inte läsa det. Dessutom slösar ni tid när ni egentligen skulle kunna göra något viktigt, som att se vad molnen har för form elr hur många flygplan det är på himlen..

Vissa saker man säger är ett direkt rop på hjälp. Iaf det jag säger. Men, ingen kan ju läsa mina tankar så ingen vet ju egentligen hur allt ligger till. Men jag kan ändå inte låta bli att förundras över hur misslyckad jag tycks vara. Nästan allt jag tar i blir till aska & skräp. & allt är så jävla fel att jag bara vill spy & stoppa ner huvudet i sanden! Det är något fel på mig.

>julia 11 år. dö tjurig på allt & alla, det berodde nog på osäkerhet. jag fick vansinnighets utbrott & var känd stället över för att vara sur-idioten. Fick även höra att det var något fel på mig. Det är nu femtioelva gånger bättre & allt är bra. jag är lyckligare som jag aldrig tidigare varit. Men, åh jag känner mig så misslyckad. Alla är så förbannat bra. Vet att man inte ska jämföra med andra. Men jag ser ju när jag öppnar ögonen att något ser snett ut. Allt jag vill ha är förändring. Till det bättre.
Nu på senare tid har bara allt gått åt pipsvängen. Det verkar nu som att de som sa att det var något fel på mig vid tidigare års ålder faktiskt hade rätt. L&L sa att det det enda man fick hata var grejer som inte levde. Men whatever, jag kan ärligt säga(med sorg i rösten) att jag hatar mig själv



Jag kan skriva ihop ord & sånt. Men när det kommer till att prata är det något som fattas, typ ett snöre elr något(även kallat blodådra/grej). Det blir helt enkelt fel. Idag på spelningen som ackorden bara flötihop & minnet var som bortglömt. Jag började nästan gråta. jag är värdelös. På vägen tillbaka till mitt skåp hittade jag på en pepp låt som jag sjöng & som skulle få mig på gott humör igen, Det gick & jag var Miss solstråle-bus. Sen så förstördes allt igen på kemin när jag fick höra återigen att det jag sa var feeeel!! JAG HATAR ATT HATA MIG SJÄLV. Men jag kan inte älska en misslyckad värdelös dåre som jag är. 

1 kommentarer

Siri

29 Aug 2008 17:36

Du är den minst värdelösa personen jag vet!<3 Stooor puss på munnen!

Kommentera

Publiceras ej