Julia I/Är ett nötskal?

2kommentarer

Jag vill göra världen till en bättre plats. men jag tvivlar på att jag har förmågan. men en klok kille sa att jag aldrig skulle tvivla på mig sjlv. får se hur det blir, livet har ju just börjat.... ändå har jag varit med om så mkt, Det är ptroligt & Jag är ganska otrolig jag också när man tänker efter.  jag har inte skrivit här på länge. Orsaken till det är att jag inte känt att jag haft lust för jag inte skriver bra. Men nu, nu är jag på't igen. Jag har ju faktiskt förtrollat människor med mina ord. (:

jag har mkt att skriva om så nu får jag verkligen ta mig i kragen. men vill bara säga att skriva är en av de få saker jag har varit sann beundrare av många många år, så det är inget problem med att få orden att flyta. mor säger att jag har ett stort ordfråd. kommer ihåg när jag gick i 1:an 2:an 3:an. När Bitte, min lärare, alltid gav mig små söta komplimanger & uppskattning till att jag skrev de där gulliga böckerna som jag ägnade timmar åt att göra. Man kan säga att jag alltid varit ett stort fan av skrivning. För bara några år sedan hade jag visioner om att göra en bok & släppa ut den så att allmänheten kunde få läsa den. Men tji fick jag. Har gjort några sidor sen kom jag till en punkt där det blev alltför LÄSKIGT att skriva den. Min egen bok är för spännande & fasansfull, Julia i ett nötskal. Det är ganska komiskt när man tänker efter.

Men iaf, nu är på heltaggad på det mesta. framförallt på skolan som börjar nästa vecka !

Med Kärlek, för jag älskar er/
Teddy

2 kommentarer

Hilda.

17 Aug 2008 14:01

Jag älskar din blogg! Jag kan lova att jag ler varje gång jag läser(:

Julia

17 Aug 2008 16:52

Svar till UnderbaraHilda: Tack så jätte mkt jag blir jätte glad när du skriver så, det värmer verkligen:D Puss på dig//J

Kommentera

Publiceras ej