11 december

0kommentarer

Det är 25 dagar kvar tills Albin Hagander fyller år, så just därför måste det vara 38 dagar kvar tills jag fyller år! (om jag räknat rätt!) och alltså 17 dagar kvar till vi drar till Kiruna!:D♥

Nu har jag varit på gudstjänst med SiriP och lite Hilda +några andra knasigheter som ritade kråkor i min bok! Det var jätte mysigt, inte kråkorna alltså utan kyrkan, för det var barn i den och inte nog med det; de sjöng också!!! Söta som min sockerkaka var de, haha.

Igår var faktiskt en rolig dag må jag erkänna. Handbollen visade sig vara syper. Jag fick passar och gjorde ett mål, och det bästa var nog sammahållningen vi brudar hade. Det gick som smort och vi vann varenda match. Fast att vi inte hade några avbytare och i den sista körde vi med en spelare mindre än det andra laget. Vad säger det om oss då?;) Joo, att vi hade så kul att Olle ska ta med gosaker till oss på tisdag.
Sensationellt tycker jag, att Tomten kan åstadkomma sån gladhet och fred att tillochmed Olle visar sig bli snäll.

Klockan är 19.19.
PUSS JK

Kommentera

Publiceras ej