ENSAM:'(

0kommentarer

Hej på dig, du är förmodligen en tjej, som gillar mig? :D Haha! Det där lät verkligen jätte läbbigt!! Jag är inte lebb, men ändå skrev jag så för att det skulle rimma-simma-dimma-hinna-väninna-skrebent-långbent-enbent!

Dagen har varit sådär++; Luciaträning hela dagen. Siri är min vän♥. Blöta fötter. Fett på magen. Sång och andra saker som är älskvärda.

Nu är jag ensam hemma och har så fruktanvärt tråkigt! Jag sitter här på en liten stol och vågar knappt röra mig... Spökena kanske då kommer och käkar upp mig så att det inte finns någon Jk kvar här på jorden mer. Fast.... lite säker är jag ju! För bredvid mig här ligger 3 st telefoner beredda att rädda mig ifall något läskigt skulle uppenbara sig.
Senare ska jag prova kläder, min nya fina sammetsblå/gröna klänning! Ibland älskar jag kläder så mycket att jag känner mig självsäker och andra gånger hatar jag kläder av hela mitt hjärta.

Men mor är ändå bäst.
& jag är hungrig.................. trött och ENSAM! Tråkigt har jag. Kan ingen komma?

Puss. Jag önskar mig dig i julklapp!

Kommentera

Publiceras ej