I Kiruna!

0kommentarer

Hej!
Har nu anlänt till Kiruna, det var inte riktigt som jag tänkt mig men nu har vi ju bara tillbringat tid i innerstaden. Vilken hade HÖGHUS!! Usch är det något jag inte tycker om så är det det, trodde att Kiruna var förskonade mot dem, men icke sa nicke. Annars så är det ganska snöigt. Men inte så kallt, bara ca +5 grader, till min besvikelse. Hoppas det blir kallare, jag älskar KIRUNA! Fast på nyårsafton, då vi ska åka hundspann  ska det bli storm, haha! Men det blir nog bra och häftigt, hoppas så invid Gud att ett Norrsken vågar visa sitt vackra jag då.

Imorgon och de andra dagarna ska vi ut på olika exkursioner och uppleva saker som jag bara har vågat drömma om i min vildaste fantasi, men som nu ska bli verklighet!♥

Tågresan på 17 timmar var inte heller så farligt. Vilken upplevelse, kan jag bara säga. Herregud att ligga och sova i sovvangen och när man låg där så kände man hur kroppen liksom drogs ut och krängde och svängde sida till sida. Miljövänligt, häftigt och helt underbart!

Nu ska vi gå och se på bio, Australia med Nicole Kidman!
HA DET GÖTT! ÄLSKA!
JK


(en grymt söt familj för världens liv här omkring. haha, så sött, de spelar fotboll mellan väggarna hela familjen och, jaa, det är inte så ofta man ser sådan glädje. men de var guliiga. Puss på alla som vågar ha kul !)

Kommentera

Publiceras ej