I'm so happpppppy

2kommentarer








































Jag har ju så bra vänner. Imorgon ska förmodligen V+S+Jullan träffas & ha lill-jul dådå. Jag har jordens bästa julklapp till min bv, jag hoppas hon gillar den! På måndag vill jag träffa M, saknar så fruktansvärt den fjärten. & jag älskar jul så förjordat. Glädje i stora portioner, likaså kärlek. Allt bara flödar, jag känner för att gå ut. Jag måste få leka, jag vill ha äventyr med flygande hår och så ont i tänderna. Ont i tänderna för att jag ler så mycket, kylan fryser ned dem och det gör ont. Jag ler! Hela tiden! Jag älskar jul, för det är så förbannat kul! Det är fult att svära, men jag bryr mig inte? Jag tycker om stora öron, för de ser ut som vingar. Jag har vingar i sådant fall. Jag har vingar, som tar mig till himlen... i alla fall när jag lyssnar på The Beatles- Here comes the sun.♥

Jag älskar att älska, VÅGA ÄLSKA DU OCKSÅ!! Jag älskar dig. Sov gott, puss. I den kalla ensamma sängen med en nalle i och en jätte stor kudde som ser ut som en trekant. Möt mig i drömmarnas land?
GLADHJÄRTAKÄRLEK till alla, kom ihåg det
//JK

2 kommentarer

Anonym

30 Dec 2008 23:50

så himmla fin du ee <3

jeeeeennie ;D

11 Jan 2009 21:50

Du ser ut som en modell! Skit snygg! <3

Kommentera

Publiceras ej