Kärleksnoja

0kommentarer

Nu äntligen är min über fina tidning helt klar för att skrivas ut. Bara ett problem.... finns ingen färg i skrivmaskinen! Men alltså så kalasfin som den verkligen blev kan jag inte förstå. Hoppas bara att Kristin delar samma uppfattning. Och på tal om det där med skrivutningen så får mor fixa det på sitt jobb imorgon. Allting löser sig till det bästa, bara man låter det!!!!♥

Idag var det skola, det börjar chilla av nu när det är så få dagar kvar till jul. Bara 2 prov kvar, läsa 6 kap i en väldigt diger bok, 30 franskaglosor, engelskagrejer och säkert mer saker som jag redan glömt. Bästa rådet jag kan ge angående det är att man får ta det som det kommer och göra sitt bästa. Mer än så kan man inte göra.

Nu ska jag nog gå och plugga lite. Eller se på nyheterna. Får se vart mitt halta ben för mig. Mitt dumma ben som känns som det ska lossna om 5. Fast har i alla fall blivit bättre sedan i lördags! Det är alltid något, och hoppas det hinner bli tillräckligt bra för att jag ska kunna spela hathandbollen på onsdag. Fattar inte hur man gör och jag får aldrig någon pass, kan det bli roligare?:D 

LOVE J
du är med mig, väldigt ofta.

Kommentera

Publiceras ej