Svenska

0kommentarer

Jag sitter för närvarande och skriver saker som ska deponeras i min svensktidning, vilken senaste inlämningsdag är på måndag. Det är knappert med tid, men ypperliga arbetsförhållanden för min del. Enär att jag gillar att sitta upp hela kvällarna och bara skriva, för det är när natten gör sitt inbrott som jag skriver allra bäst. Olyckligtvis har min hjärnverksamhet slutat att fungera så jag sitter och skriver nonsens i min notis om Lotta Snickare; som avlade besök här i storstan i måndags. Något som inte var/är till min fördel är att just min svensklärare var på denna föreläsning och hon kommer granska varje ord av det jag skriver... Bra gjort av mig att bjuda in henne!♣ Fast jag kan ju alltid släta över det med någon klemig ursäkt, haha!

Sen är det så att jag inte har begripit, förrens några minuter sedan att det bara är några få dagar kvar tills det är jullov för hela slanten! Skönt som massage på ryggen ju:D
Personligen så ska man ju till Kiruna den 28 och fira lite nyår och min Kerubs födelsedag där! Längtar ihjäl mig, <3

JK

Kommentera

Publiceras ej