The musicplayer

0kommentarer

Nu kom jag nyss upp hit ifrån mor som hållit mig fast och låtsades att jag var en musikspelare. Jag fick sjunga en av mina älsklingslåtar Jag vill tacka livet. Mitt öra var snurren för att volymen skulle höjas och näsan var av/på knappen. Det sorgliga var att hon aldrig stängde av. Så jag var tvungen att säga att proppen gått och att hon var tvungen att sätta i ett nytt batteri igen(=stoppa en kaka i min mun!) om jag skulle fortsätta fungera. Det gjorde hon, jag fick en pepparkaka... Jag trodde förstås inte att jag skulle få en kaka så jag blev ju lite besviken. Efter ha sjungit sången typ miljoner gånger blir den tjatig, tycker jag.... Men till slut klämde jag ur mig någon klem förklaring och sa att det var hack i skivan och sprang upp & satte mig här.

Gladgladglad, :D  + ledsen att mor kanske blev sårad. Men nje, hör nu att hon snarkar så jag tror inte att det gjorde så mycket att jag gick!!!

JUSTE!!! Lilla jag är känd för att prata i sömnen. Jag gör nästan jämt det får jag höra! Em , jag hör det inte själv alltså utan min familj säger det åt mig att jag brukar göra det! & sen igår så sa mor att pappa sagt att han hört mig SJUNGA I SÖMNEN!! Jag undrade då om han var helt säker på detta när jag inte trodde att det ens var möjligt, men när han sa att jag gjort det blev jag jätte gladare:D Jag är cool, även i sömnen! Haha, försök slå det liksom. Det var über häftigt tyckte jag.

//FJÄRTA MED DITT HJÄrTA♥

Kommentera

Publiceras ej