Vammarskolans Dag

0kommentarer

Lucia med andra ord. Det är så jävla kul, att sjunga då förstås! Även att det verkligen låter som skit när man öppnar munnen så är det bland det roligaste som finns. Nu undrar ni säkert hur jag vet hur skit låter. Det vet jag inte, men så jag kan föreställa mig att det låter. Typ som min röst:)

Sen blev det lektioner och hela min dag förstördes. Så typiskt, och bajsigt (jag är i kiss och bajsåldern) och helt fel. Min mor såg julklappen som jag skulle ha givit henne,... Men nu kan jag ju inte det eftersom hon redan har sett den. Ledsen tår i ögat.

Kom nyss hem ifrån kära mormor. & när i åkte hem åkte vi 2 varv i rondellen  (A) :D<3
Jag ska göra mig en smooooothie's nu, med blåbär! Mor & far är ute och går vilket resulterar i att jag är ensam hemma, för E är i staden också. Men jag är inte rädd i dag, vilket gör mig syperglad, för jag känner mig modig.

Jag är på världens bästa humör och jag längtar så in i satan tills imorgon♥
Kl. 12 i Vammarskolans gympasal. BE THERE!!!

JK

Kommentera

Publiceras ej