Fredag

0kommentarer

Idag försov jag mig en halvtimme (skulle gått upp05.40) men hann iallafall, stolt. sen när jag klev ut genom dörren höll jag på att frysa ihjäl för det var så otroligt kallt, men det var liksom sommar i himlen, skit konstigt väder hela dagen.
vi hade gympa i skolan idag, och vi skulle hoppa bock, men jag är ju så idiotiskt feg att jag inte våga. menmen, jag kan skryta med att jag kan gå ner i spagat med båda benen framXD
efter skolan dissa jag och siri stor-gympan. delvis för att vi skulle på dans efter och för att jag var svimfärdig! jah har typ haft "underkyld feber", ja blir liksom kall istället för varm när jag har feber, fått efter snäll-pappa! :/

ja, sen var s och jag på dans<3 och efter dt fick jag ta farväl av min s. hon ska till thailand. saknar henne redan och hon ska vara borta i en vecka. hur ska jag klara mig? brukar va med henne varje dag, seriöst asså. hon är världens bästa vän. älskar dig siri.

alla som är extra bäst (för såklart är alla bäst): siri, mor, eve, viktor, far, linus j, jennie, nora, hedda, matilda, anna, anna, emmy, lollo, essa, linnéa, vevve, emma w, felicia s, hilda, anna, julia g, maria g, eva-lotta, tessa, johanna å. ni alla är så häftiga, snälla, söta, roliga och bäst.

Kommentera

Publiceras ej