Lundi

0kommentarer

hej idag har jag varit i skolan. det var faktiskt ganska tråkigt, himla ovanligt...! haha. men typ halva klassen var sjuka och så, och det var ganska kul. efter skolan spelade jag gitarr, gjorde ovanligt många fel. haha, fast det beror bara på att han(min gitarrlärare) har fel hela tiden. för vi kör inte efter noter han typ kan låtarna i huvudet så han säger jämt fel och säger att jag ska göra 2 ackord när det egentligen ska vara 4, irriterande!

fick en, typ, kommentar om att jag såg ut som Shakira idag också, höll på att skita i brallan av lycka och siri tyckte jag var jobbig för att jag blev så himla glad:D hihi<3 fast ibland ångrar jag att jag pentade håret, det är ganska jobbigt att ha "korkskruv"-lockigt hår, måste pilla och fixa med det hela tiden i princip, men men i bland är det ganska mycket värt det!!! som idag.

maintenant ska jag gå et sova, måste träna lite mer till franska provet som är imogron... önska mig lycka till! PUSS ni är bäst allihop, don't forget.

Kommentera

Publiceras ej