Maria har namnsdag

0kommentarer

mitt liv heter dans
snart bär mina ben iväg på dans. det ser min kropp fram emot. min själ älskar dt.
just nu går jag på tre olika danser, jazz/pop blandad dans, moderns dans, och så drog jag ju med siri på steppen i måndags också:D vi har köpt stepp skor och allt är jätte kul!
att andas är att dansa!






mor har namnsdag. hon heter ewa, fast maria i mellannamn.

fick reda på engelska prov idag. hade ett fel, och vet ni vf jag fick det då? joo, för att man skulle skriva upp ett förslag och jag hade skrivit typ tre så jag fick fel. för att jag hade bra fantasi liksom???!! snacka om att bli förbannad.
hade matte prov idag och igår, gick ganska bra.
no-kemi prov imorgon:/ mardröm. vet att jag kommer få ig. fattar inte något av det där skiten.

Kommentera

Publiceras ej