Muuusikal

0kommentarer

    Hej! Idag var dt ganska segt att gå upp, så då stannade jag kvar i sängen och läste nyaste Elle. Hela dagen var gjord då. Och så såg man hur solen lyste in genom fönstret och det blev bara varmare och varmare. Men sen när klockan var nio kände jag att jag legat tillräckligt länge så då gick jag upp och åt frulle, det blev en mandarin.
    Efter det satte jag på datorn och skrev lite på min deckare. Sen skulle Eve ha datorn så då fick hon den, Mamma liksom prioriterar Eve, för Eve är favoritbarnet. Mamma säger att hon hittade mig på trappan och att hon sen adopterade mig. Det är ganska kul egentligen, hoppas bara att hon skojar ;-)
    Sen har jag städat ur lite ur mitt smink/hår-produkt skåp. Det var inte kul, ta farväl av alla mina saker. Fast det är faktiskt bara ett fåtal produkter jag använder varje dag, så förstår inte varför jag har ca 200 saker. Ganska onödigt, va?  Sen hittade man lite saker som man glömt bort, bl.a. en jätte fin silverring.
    Snart ska jag gå och duscha, för klockan två sen ska jag befinna mig på fritidsgården. Ska ju nämligen vara med i Musikal 2008. Kan inte vänta på att få stå där på scenen i november, och äntligen få visa upp vad vi gjort och tränat på i mer än ett halvår. Jag absolut älskar scener, det är det bästa jag vet! Så kan knappt bärga mig.  
   

Mamma tycker jag är jobbig eftersom det låter så snabbt och det låter så hårt när jag skriver. Så nu skulle hon kolla om jag verkligen skriver rätt, på en mening som gick jätte snabbt att skriva hade jag ett fel. Hon skrattade. Eve trodde bara att mamma var avundsjuk eftersom att hon inte kunde skriva så här snabbt. Jag blev glad eftersom att jag trodde jag skrev jätte sakta, men tydligen inte:-D


    Titta på klockan snart, den är as häftig. 12:34. Och jag känner mig klock-nördig. Menmen, det är något visst det klocktider. Så har det varit i flera år nu. Jag är liksom helt upptagen av klocktider. Nästan alla tider är häftiga också. Vissa kan tycka jag är lite jobbig. Men det är coolt

Kommentera

Publiceras ej