Siripiri

0kommentarer

hej idag har jag varit i skolan. fick sluta tidigare oh allt:) fick mvg på svenska grammatik prov också. jippie.
nu har jag varit på dans och siri är hos mig, hon ska sova över:D vi har sett på las vegas och nu duschar hon!
jaa, typ så har min dag varit jaa. ;)  eller just det glömde säga att idag när jag kom till mitt skåp i skolan så var det någon kisskorv som hade klottrat: "jag hatar dig, Julia." och "fjortis" ,skit stort på mitt skåp. dessutom hade de satt ett tuggummi vid låset också. asså snacka om moget. inte för att jag bryr mig så värst mycket men det är ändå elakt. ingen ska få behandla mig så, då säger jag f*n till! då är det bra att ha stål-gänget när sånt här händer. vi ställer Alltid upp för varann, visst?. och vi stöttar varann! FÖR VI ÄR BÄST, ni vet vilka ni är<33 ni gör så att jag överlever! jag älskar er.

nu ska jag gå och duscha. sen sova och sen vakna och gå till sörby igen:'( mardröm att gå tillbaks dit. menmen kul med spökboll
puss vi syns

Kommentera

Publiceras ej