Slappa dag

0kommentarer

Bonjour. Har ont i halsen idag med':( Men har bakat idag (russinmuffin), och fått besök av mormor och Ville.
Sen har jag ritat lite, The little mermaid(Ariel) hon blev strålande vacker om jag får säga det själv. Blev nöjd faktiskt:)
Nu har jag druckit lite glögg, wiiiee, älskar glögg.
Snart ska jag gå ner och äta nudlar, mor & far käkar fisk men det är äckligt så jag får nudels<3
Sen blir det One three hill:D Näst bästa programmet typ?

Igår var det kul, eller jag var kul. Så evs och jag skratta så vi höll på att kissa i brallan. Vi skratta åt det här: Och med stora myggor iXD :D HAHA!
Och på tal om kul tittade jag på melodifestivalen igår, det var inte kul Men Björn som var med i mf han var så otroligt jävla kul så det finns inte. Älskar han alltså.
Bra att Sanna gick vidare, hon var bra. Synd att inte Carola gick vidare, deras låt var mkt bättre än Olas, han kunde ju inte ens sjunga:P Men Carola är så himla jobbig och tror jämt att hon är så bra...

Men hej då sweeeties, ni är bäst

Kommentera

Publiceras ej