Tralala

0kommentarer

Hej, det har hänt lite sedan senast jag blogga. Bl. a. så har jag och mina vänner haft fest.  I lördags, och det var ganska segt i början men sen blev det jättekul när vi körde mörkkurragömma i Siris källare:S:O Så himla läskigt, så ni skulle bara veta!  JÄTTEKUL att träffa Nora igen:] Hon är bäst.
I går var det dags för en slöardag, så jag sov till 10:P och det enda jag gjorde denna dag var att baka, slöa och slöa. Haha. Men det var välbehövligt.

Idag har jag varit i skolan, och haft roliga lektioner;] Bild, syslöjd, franska, engelska... Hade Stockholms-provet i engelska. Det var skitlätt. Efter skolan spelade jag gitarr, som vanligt på måndagar. Gick väl ganska bra, fast har inte övat så mycket den här veckan. Fy på mig. Jaa, nu har jag gjort läxor och övat på prov:/ HEJA mig.
Puss// JK

Kommentera

Publiceras ej