Veckans tanke..

0kommentarer

Bonjour! Sitter här & funderar, som jag alltid tycks göra. (Jag kan befinna mig milslånga väg härifrån ibland, bara för att det finns så mkt att tänka på! Nu kanske ni tror att jag tänker på något viktigt? Som på hungernöden i Afrika, hur vi ska göra mot växthuseffekten & om det någonsin ska komma en uppfinnare som kan göra ett läppgloss som inte fastnar i håret? Nejnej, sånt är inget för mig. Jag. höm, har börjat tänka på myrstackar! Ni vet såna som myrorna bor i.  & jag vet inte vf jag gör det? De bara ploppar upp oavbrutet i min hjärna. De kommer ur ingenstans & invaderar min hjärna med läskiga myror bärandes på döda djur & löv! Detta är bedrövligt & måste göras något åt. För jag menar vem vill tänka på MYRSTACKAR? Ackack, jag är konstig. Men någon måste ju vara det, vad vore världen annars? Men jag får nog iaf försöka att skärpa mig. Allt som behövs är ett försök!

Nu ska jag gå & sprida lite glädje till mina föräldrar! ♥

Kommentera

Publiceras ej