Bekännelser!

0kommentarer

Måste bara meddela hela vida världen något revolutionerande!
Allihopa sätt er ner, om ni inte redan gör det, för annars kommer ni ramla:) Gissa vad jag nyss gjorde?                 Okej, ni har väntat med spänning länge nog på svaret... Tada! Jag dödade en spindel. Jag, Julia Karlsson! Kan ni tro det? Nej inte jag heller, men det är sant, & jag blir så stolt över mig sjlv. Elr egentligen så dammsugade jag upp den, men det gils ju det också! (: Usch, den var stor & jag dödade den. Jag känner mig så modig, puss på mig!:'D

& medan jag håller på & erkänner saker här. Så måste jag bedyra min ledsenhet åt lilla skatan/kråkan(?) som bor tvärs över mitt hus. Jag har gått här i en vecka & beskyllt den lilla för att ha tagit mitt guldarmband, så visar det sig att det egentligen låg i min ficka!.. Ajaj, jag är ledsen kråkan/skatan, det var inte min mening.
Just det, ännu syndare om kråkan/skatan är att han inte har någon svans. Stackarn! Ingen svans & elaka Julior som beskyller honom för saker han icke gjort, livet kan inte vara lätt för honom!♥ Men vi sänder honom en tanke för att visa våran sorg, Visst?

Kärlek åt alla, ifrån mitt Hjärta, ta åt er..
//Jk<3

Kommentera

Publiceras ej