Den gångna veckan

0kommentarer

Midsommarfirande med Siri i hennes sommarstuga far away! Det var kul & slappt, vi flög drake♥

I Tisdags blev det ett besök hos min moster Lena (som gjort min älskade kjol jag hade på skolavslutningen som finns på bild där nere), vi gjorde flädersaft! Kul kul kul!
I Onsdags åkte mor & jag till Sthlm. Vilket var mer än efterlängtat. Hel dag med min världens bästa kära mor. Köpte massor av saker. Bl.a. 1 solhatt & 1 lila basker vilka jag är förälskade i, som ni kanske trodde. Var jobbigt att gå så mkt, gick nästan runt hela Sthlm(jag överdriver, men ändå) + att jag hade högklackat. Hihi
I Torsdags var far & jag på kvällen ute & åkte för vi skulle nämligen plocka smultron. De är så söta & goda ! Blev nästan 1 liter.
I Fredags bjöd jag hit min moster Lena & min farbror Bengen(Beng-bula) på middag. Det bjöds på 3vligheter.
I Lördags var det en sommarlovsdag. Blev till att åka ner till Viken & handla lite saker. Köpte upp halva Vårt Alternativ butiken. & sen köpte mor ett bord & en ljushållare på Auktionsbyrån! Mohaha. Sen åkte vi med våran bil upp till Gusum där mina kusiner bor. På kvällen blev det en visit till Fyrudden där vi provade deras glass, den var god !:D Såg massa djur på den konstiga vägen vi tog hem & typ 10 traktorer♥
Idag började jag dagen med att springa, som jag gjort den senaste veckans alla dagar. Sen åkte vi till moster & farbror tog med oss cyklarna i bilen & åkte ut på cykeltur! Vet inte exakt var vi var men det var långt & vi fikade på ett ställe. Mors cykel rullar snabbare än vad min cykel ens kan cykla.

En tanke åt EVE som upplever så mkt. Hoppas du har det mer än toppen. Du om någon är verkligen värd det här. Lev livet säger jag bara. Jag älskar dig... för att du använder mina sov-glasögon jag gjort till dig. Du är så söt!!!!!

HJÄRTA
JK<3

Kommentera

Publiceras ej