Sammanfattning

1kommentarer

Torsdag: Klasskamp på Grännäs. Jag var olyckligtvis inte med i någon sportgren men jag hade ändå världens roligaste tid! Äventyr & åter äventyr. Jag & Anna hade kullerbytta tävling från ena sidan av fotbollsplanen till den andra bl.a.. Det var kuljul & jag vann! Haha, hade gräs i hela munnen efter det. Allting handlar om att ha en kuljul tid!♥ Allt var så fantastiskt & vädret kunde verkligen inte bli bättre. Lyckad dag, sanna mina ord. Umgås & leva livet med dem jag älskar.
Sen blev det storkalas med tjocka släkten, för alla ville ju nämligen fira Världens bästa Eve att hon hade tagit studenten! All kärlek tillägnad henne. Det var kul, hoppas hon hade det bra. På kvällen fick jag myggbett (:

Fredag: Dansuppvisning & nationaldagsfirande. Myys med familjen vilket resulterade i glass-.- Jag fotade hela Viken! nästan. Kärlek.

Lördag: Jag är värdelös, jag orkar verkligen inte, mer! Emmys fars lastbil brann idag. Mor var där, sen hörde vi en smäll & allt kom tillbaka igen... Helvete tänkte jag, men ingen hade skadat sig. Men hjärtat hade redan gått upp i speed & stannat några hundra gånger, precis som Då. Dagen fortsatte i sol. Sen nu har jag äntligen förstått att jag inte är något att ha. Jag vät att alla människor är lika värda, men inte jag. Det sårar mig. Fan i helvetes stjärthål. Jag orkar inte att. Alltså själva saken gör inget, det gnistrade inte om oss ändå. Fast att vi hade myys, ibland. Det var grejen, att jag är så sämst som får mig på dåligt humör. Det går inte att undgå. Men, Hela världen står för mina fötter. ♥ & om du inte inser det, så. Men ahh, jag vet inte? Jag är nog värdelös tror jag.

JAG ÄLSKAR ER IAF AV HELA MITT HJÄRTA
//Jk

1 kommentarer

Siri

08 Jun 2008 18:29

Du är inte värdelös! Om du säger att du är det så känner jag mig misslyckad. För det är ju jag (din bv) som ska göra så att du inte känner dig värdelös! Ryck upp dig, imorron ska vi ha kul, puss påre:*

Kommentera

Publiceras ej