Tada!

0kommentarer

Dagen har gått som på räls! Duvet som tåget gör, fast utan en enda tunnel, men med många kurvor såklart. Vad vore livet annars?

Det som är så fantastiskt så att jag sitter & jämför livet med ett tåg(?) är Vår konserten som går av stapeln imorgon. Det har nämligen varit kör-träning hela dagen idag vilket betyder zero lektioner! & massa mkt sång, men även dans för mig & mina vänner. Siri & jag bildade luft-enmansband också, bra.
Men ack så nervös jag är! Vilket för mig inte är till någon fördel. För imorgon kommer jag vara ännu mera full av adrenalin än idag (jo tro mig, det går, även om det för vissa anses otroligt). Jag kommer stå & skratta & bara vilja springa runt i varv efter varv. För jag är som en liten unge på julaftons morgon, precis den känslan har jag med dans.. hehe, Jag är så bra på att skriva. Tydligen, eftersom att jag fick så fina vitsord av Anja angående kärleksprojektet (var bara tvungen att skryta lite, för jag blev så glad när hon skrev att jag hade en framtid som en författare, journalist elr bloggare! Vilken talang, det är jag=D).

Nu på senare tid så har jag varit & klippt håret! Yey, jag älskar att klippa hår. Tänk er mig, där framför en stor spegel, i väntan på att få bli fin♥. Mardröm? Nej inte såklart.

Iaf, nu så känner jag en stark åtrå efter en speciell kjol som min moster gjort åt mig till skolavslutningen, Hoppas den passar. Jag får ju verkligen rycket om den gör motsatsen. Den bara måste passa! Spänningen stiger.

Ni vet att jag älskar er, ta hand om er & gunga lagom!
//Jk<3

Kommentera

Publiceras ej