Tälta? Eller vad var det...

1kommentarer

 Juliateddy  17:jun, 15:40
Jag hade det Bra(?) igår, bara så du vet. Tältet rasade (det var dessutom FULLT med äckliga chips som luktade fotsaft) & då fick Siri & jag sova ute. Med bara kudde fick vi klara oss hela natten. Jag sov inte en enda blund! Sov när jag kom hem, elr på kvällen så inte min såkallade "dygnsrytm" som mor kallar det förstördes. Jag, Siri & Nisse käkade frulle kl 3 på natten:) Såg soluppgången & frös. Tur att jag i hast slet åt mig duvet fars isbjörns-skön-tröja! Annars hade jag just varit ett minne blott. Kom & tänka på det också att för 4 år sedan hände typ samma sak=tälta & ingen sömn! Hahaha. Sen när alla andra som sovit(-.-) vaknat så åskade det & började senare regna. Så vi åkte inte hem förrens vid 12. Då gick båten till min vän Matilda också. Badade där. & i söndags badade jag med, 12 grader. Bara jag tyckte det var varmt. Fast i för sig. Bara Matilda & jag som vågade hoppa i=O Magnus blev slängd i (jag såklart fruktansvärt oskyldig till det dådet) så hans mobil gick typ sönder. Just det, han vaknade med glasögon, himmelskt snygg mustach & chips i hela tröjan (fortfarande jag som är oskyldig till just precis, ALLT) hahahahahahahaahaha. Manne hade med sig en flintastek, på en engångsgrill. Undrar vad som döljer sig bakom hans panna? Så vissa åt rått kött. Jag inkluderad elr inte. Usch det var grisigt vidrigt:)

Yey, min version av det hela? Iaf så skulle vi tälta på en ö med några vänner. Kul var det vissa stunder. En upplevelse med andra ord... Eh. Vill bara säga att Matilda är otroligt vacker & obeskrivbart snäll!♥

Eve min stora syster är spårlöst försvunnen. Jag saknar henne mkt & undrar var hon är. Om ni vet kan ni ju vara så vänliga att säga det till mig! Jag saknar henne fem varv runt jorden & tillbaka! Hur ska jag klara mig, när hon bara varit borta i typ kanske nästan sisådär 3 dagar elr något?!! Buuuuuuuuuhhhhhhhhäääää:D

Vill göra något nu ! Tänker absolut inte slösa bort lovet. Har syper mkt energi (;  Bra väder kom nu, Tack!!!

Ni vet att jag älskar er
Med Kärlek
//JK

1 kommentarer

Jennie

18 Jun 2008 23:04

Hahah du kan tydligen aldrig sova när du tältar ;D<3 älskrej mesta MIN teddybjörn <3

Kommentera

Publiceras ej