Litet inlägg i sommartid

0kommentarer

Jag vet inte, jag kan sjlv inte svara på frågan. Ärligt talat vet jag inte in elr ut, är det meningen? Vad händer egentligen... Ingenting, skulle jag vilja säga & det gör mig arg långt inuti! Det finns chanser, snart kanske jag tar dem i stället för att väntar på ett tåg som redan gått(!?).

Jag sitter här & känner mig helt tillfreds:) Haha! Naej men lämnade in det sista i svenskan idag. Äntligen något i tid. Ovanligt för mig. Men i bakhuvudet gnager fysik testet som jag ska ha imorgon, men orkar inte plugga till det. Försöker förtränga:) Väldigt bra taktik-.-
 
Det är mäkta fint väder ute, vill tacka de högre makterna. Hoppas att det håller i sig! För. Snart. Är. Det. Sommarlooooooooooov!!!!!!!!!!!!! Argsh, vad jag längtar, ska bli såå mkt kul sommis iår har jag tänkt.♥

Nu ska jag nog, förmodligen, det lutar åt det, gå upp till skolan igen.. Måste hämta snyggingcykeln som, hoppas jag iaf, står kvar & väntar på mig. Tog hem min indian idag som jag målat. Den var så stor så jag kunde inte cykla med den. Så lämnade kvar cyklen & nu får jag extra motion. Wie.

Ciao, ta hand om dig. Ge dig sjlv en kram för att du är en underbar männska! Alla är värda en kram för kramar är det bästa som finns.

//Jk<3

Kommentera

Publiceras ej