Bollywood

0kommentarer

Hej! Idag gick jag upp och förberedde mig för en dag full med bara dans(=D) sen så åkte jag in till Nkpg för att förverkliga det.
Det är nämligen så att jag gick och provade på att dansa bollywood! Det är en ganska ny dansstil som kommit hit till Sverige. Det är indisk dans med inslag av orientalisk dans tycker jag. Det var sexigt och mycket höfter och väldigt graciöst. Och väldigt svårt och komplicerat med mycket handvickningar och dyligt. Men så in i helvete kul det var!!! Underbar musik från Indien och fantastisk dans<3 Riktigt härligt. Jag dansade i 5 timmar med en matpaus. Så nu är jag riktigt trööött. Nt kom och tog kort och så också:) Hoppas jag kommer med i tidningen!!!

Imorgon ska V & S & J till Nkpg och shoppa, ha trevligt och mysigt!

Ni vet att ni älskar mig // JK

Kommentera

Publiceras ej