:'(

0kommentarer

idag är det varning för depression.
jag står inte ut. du skulle bara veta hur jag mår och vilken jävla skam. dt är knappt jag vågar prata med dig mer. en vän gör inte så, och speciellt du är värd bättre. förlåt räcker inte.
och ni, förlåt ni mig, men dt var fakitskt Inte min mening. och ni dömde mig för fort.
och du, din lille sälle som jag inte ens känner, du sa att du ville ha mitt liv. du skulle bara veta hur jag mår, jag lovar dig att du Vill inte ha mitt liv. inte frivilligt.
jag har problem med min ilska, och låter dt gå ut över andra. jag blir arg när saker är orättvisa också.
nu vet jag inte, dudududududududududududu.?</3
hela dagen, nästan har varit helt förstörd, och nyss bröt jag ihop. men du fick mig må bra igen, vf? dt är något fel med mig idag, eller alltid? jag trodde jag hade blivit snäll men dagen till ära var ett bevis på motsatsen. men det kanske bara är idag. jag hoppas dt. för jag vill fortsätta vara bästis med dig. du är dt bästa som hänt mig.

... // julia

Kommentera

Publiceras ej