Fredagsmys

0kommentarer

Japp, nu är det fredagsmys. Sitter vid datan och har det trevligt. Verkligen myyyys. Haha.  Jag är ensam dessutom, förutom  mina vänner på msn då förstås!!! ♥ Inte ens godis har jag, (ögongodis däremot är det ingen nöd på, haha).

Idag har jag varit i skolan, sen ledare på gympan:) Siri och jag skulle göra en dans på 1 timme. Den dansen skulle vara lite gymnastisk och för små barn, snacka om panik! Men vi klarade det faktiskt. Sen skulle det bli dans igen, i carl malmsten, men gissa vad som hände? Jo för fjärde gången, INGEN DANS. Utav fem gånger har vi dansat 1 gång. Dålig stil, dansfröken! Men vi satt ju och vänta i typ en halv timme på att hon skulle komma, men inte! Sånt driver mig till storhetsvansinne:D (haha, som ni kanske märker vet jag inte vad det betyder, men whatever).

Den här kvällen har varit mys. För jag har haft kul, och "pratat" med dem som betyder mest.

MÖNSTER, åhh<3 synd bara att, duvet:'(

Kommentera

Publiceras ej