Julia

0kommentarer

Hej. Det har varit en mkt händelserik dag hos mig idag. Vaknade med en fruktansvärd ondhet i magen(:() sen gick jag och la mig i soffan och läste nya VR, magen gjorde inte ont längre utan istället fick jag huvudvärk. Tror det var utav nya designen i VR, så himla klottrigt, ska aldrig mer köpa den tidningen. Det är Elle som gäller för mig.
Jaja. Sen gjorde jag mig i ordning, duschade och sminkade mig. Sen drog vi till min kära mormor:D Hon är bäst.
Sen har jag bara suttit i mitt rum och lagt pussel, lyssnat på Shakira(<3) och sms:at. Trevligt värre!

Vill göra något på lovet men vet inte vad?


 
Jag är tydligen en riktig plågerska. Och duvet...
Jag är bra på att roa mig!


Förlåt för att jag inte kan vara snygg, men det är inte mitt fel. Inte så mkt mitt fel iaf...


Ni vet att ni älskar mig // Maneater

Kommentera

Publiceras ej