Lista: Morgonvana

2kommentarer

Sminkar du dig varje morgon?
Japp.
Tvättar du håret varje morgon?
Nono, självklart inte, det vore ju döden för håret. Varannan dag.
Rena underkläder varje morgon?
Naturligtvis!!!
Äter du frukost varje morgon?
Nej, typ aldrig när det är skola. På helgen blir det alltid:(
Lägger du fram kläder kvällen innan?
Nej, min outfit blir så det passar vädret och mitt humör. Jag vet ju inte vad det är dagen före?
Vad är det första du gör på morgonen?
Stänger av väckarklockan.
Hur lång tid behöver du på dig att bli klar på morgonen?
Det vill ni inte ens veta. Jag skäms för att säga det, men ca 2 timmar.....
Surfar du innan du går till jobbet-skolan?
Nej, hinner aldrig/
Är du morgonpigg eller skit-trött?
Beror på när jag gick och la mig natten:)
Vad har du för sorts väckarklocka?
Mobilen såklart!
Lyssna på musik på morgonen?
Ibland, viss musik har en lätt stresseffekt på mig så det brukar vara till hjälp om jag är trött eller försenad.
Sover du i pyjamas/nattlinne?
Naked....
Läser du tidning på morgonen?
Om jag hinner, alltså inte.

2 kommentarer

awkward. from us. t and e. you know.

24 Feb 2011 00:22

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article265296.ab

Anonym

14 Mar 2011 16:14

Sover du alltid naken?! :O året runt alltså, blir inte det väldigt kallt???

Kommentera

Publiceras ej