Lördag

0kommentarer

Hej. Kom nyss ut från duschen, mina planer för dagen är följande: Läxor, träning (kanske ut och springa:D), umgås med familjen och mysa, och pyssla. Det låter som en riktigt bra dag. men ahh, jag är uttråkad. Kanske ska jag gå och titta på mitt huvud som jag gjorde igår:D Alltså ballong, tapetklister och tidning. Jag tänkte göra en hel gubbe men det är nog för jobbigt och tar typ fem år att göra. Men det skulle vara coolt!
Igår var man hjälpare på gympan sen skulle Siri och Julia på dans, men det blev inställt. Dumma knäppa danslärare.
Imorgon ska jag prova på Bollywood-dans se om det är något!!!
På måndag stan med S & V<3
Tisdag klippa sig, vet inte hur? FÖRSLAG TACK!!!

LINUS JONSSON FYLLER ÅR IDAG!!! GRATTIS:D

Ni vet att ni älskar mig// JK

+att jag fått mera sms. HAHAXD

Kommentera

Publiceras ej