Musik

0kommentarer

Idag har jag laddat ner och lyssnat på musik nästan hela dagen. (Bara ett litet avbrott för att åka och köpa lördagsgodis och ett kort besök hos farmor och farfar.) Jag kom på att nästan hela min fritid tillägnas till musiken, t.ex. dans, gitarren och nu då musikalen. Det är ganska häftigt. När jag ser på tv så ser jag oftast på musik kanaler. Musik har en stor del av mitt liv som ni kanske fattat. Och jag går nästan jämt och nynnar eller visslar på någonting.
Har fått en ny idol, Seal, Heidi Klums kille. Han sjunger som Gud för er som inte redan märkt det.
 Två förskräckligt bra låtar av Seal: Amazing och Wedding Day, där Heidi är med och sjunger. Båda låtarna var med på Victoria Secret Show för dem som såg det:D

Men högst på min idol lista vet ni ju vem det är. Eller?;)

David Jordan- Sun Goes Down
Den lilla sjöjungfrun- Havet är djupt
Tyra Banks- Shake your body
Kate Winslet- What If I had never let you go
M.I.A- Paper plans
Kate Ryan- Voyages Voyages

lätt fett de bästa låtarna just nu! Eller vad tycker ni? Kommentera!!!!

Kommentera

Publiceras ej