Musikalträning

0kommentarer

Hej Kära Bloggläsare!
Idag har en liten miss Julia varit på musikal träning. Det var riktigt trevligt och vi hade faktiskt ganska kul, jag skratta som en bäver (=nytt uttryck för jag skratta som en häst, som i sin tur betyder att man skrattade mycket:D haha). Vi skulle göra små scener och sånt. Vi sjöng såklart lite också!

När jag kom hem så sken solen så ofantligt mycket att jag kände att det var ett rop till mig att jag skulle gå ut. Så jag tog mig en bok och tre jackor och gick ut och satte mig på trappen. Det var jätte varmt och mysigt. Tror till och med att jag hörde gåsar, eller nej, jag menar måsar flyga runt.
I alla fall så fick jag tendens till fräknar, enligt mor, så jag skryter inte nu. Men det ledde till en liten lyckodans!!!

Sen har jag cyklat och handlat, ätit pulverpotatismos(<3), suttit vid datan. Och jag kom nyss hem från en liten joggingtur! Så himla skönt var det, jag älskar att träna. Måste försöka komma i form nu till sommaren:D


 
Jag saknar dessa små Prinsessor. De är underbara och fantastiska♥

Ni vet att ni älskar mig// Solskensguden

Kommentera

Publiceras ej