My day:)

0kommentarer

Salut moi Amis:D
Idag kom min elefant till mor med dunder och brak och väckte mig, vid 8 typ. Trodde jag skulle dö, vi har lov och dessutom blev det sent igår..... Thanks a lot. Sen när jag tittade ut så var det snö, mkt snö!!! Och det bara fortsatte snöa:/ Det såg ut att bli en kul dag tänkte jag, jag var förstås ironisk, om ni inte fatta det:D Haha.

Men iaf vad skulle jag göra, ligga kvar och tjuta i min säng? Nejnej, mor hotade ju till och med att dra in frukosten så det var bara att traska upp, haha nej, ner mena jag (jag har våningssäng, som jag som tur är blir av med snart...:D) Så jag gick upp och käkade frukost:( Sen var Evs på braaa humör (händer inte ofta) så vi gick upp och sjöng för fulla halsar, måste ju träna på musikalen. Jag var lite pajas också, behöver inte gå in mer på det...... haha. Stackars våra grannar!

Sen blev det att gå ut och leka i snön, och måste bekänna även om det motar, det var Faktiskt kul... Byggde snökoja, och de andra skottade. Soft liv. Även om de (Evs & mor) kom och försökte slänga in mig i snön, det var bara jag som hade termos så om jag puttade in dem blev de rasande... :(

Sen har jag lagt pussel, spelat kort med Evs med min nya kortlek, kan meddela att jag vann heeeela tiden:D
Inget Gossip ikväll!!? :(



Igår var jag och några mera, Viktor bl.a. på Jesus Christ Superstar i Nkpg. Det var mega bra. Värsta bästa musiken!
+ Att vi såg vildsvin på vägen dit. Jag som aldrig sett något, fast att far & jag varit ute på safarijakt flera gånger bara för att få se ett vildsvin. Men nu har jag iaf sett ett!:DDDD


Ni vet att ni älskar mig// Destination♥

Kommentera

Publiceras ej